Main wrapper

Main

Pytania i odpowiedzi

Dla Twojej wygody stworzyliśmy listę najczęstszych pytań i odpowiedzi. Jeśli nie znalazłeś tutaj wystarczających informacji i nadal potrzebujesz pomocy, możesz się z nami skontaktować poprzez formularz. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Tobie jak największy komfort podczas zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na pytanie poniżej, aby zobaczyć odpowiedź.

  • Czy mogę zmienić moje zamówienie?

    • Jeśli potrzebujesz zmienić zamówienie możesz to zrobić na kilka sposobów:
    • edytując zamówienie w panelu

    • telefonicznie pod numerem 502 345 345

    • mailowo poprzez formularz kontaktowy

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    • Akceptujemy kilka rodzajów płatności:
    • przelew na konto za pośrednictwem tPay.com

      Za pomocą platformy płatniczej tPay.com w bezpieczny sposób dokonamy płatności w jednym z dostępnych 25 banków. Po kliknięciu w link płatności zostaniesz bezpośrednio przekierowany na stronę swojego banku, gdzie po zalogowaniu zostaniesz poproszony o autoryzację przelewu. To wszystko! Po dokonaniu płatności nastąpi przekierowanie z powrotem do sklepu. Dzięki tej integracji nie musisz czekać na sesje międzybankowe. Dostajemy potwierdzenie o zaksięgowaniu środków natychmiast i możemy od razu przystąpić do przygotowania Twojej przesyłki.

    • bezpośredni przelew na konto

      Możesz za zakupy zapłacić tradycyjnym przelewem. Jak tylko zaksięgujemy Twoją płatność będziemy przygotowywać Twoje zamówienie do wysyłki.

    • płatność BLIKiem

      Nowa, lecz coraz bardziej popularna metoda płacenia za zakupy. Nie musisz wpisywać długich numerów kont, a tylko sześciocyfrowy kod wyświetlany przez aplikację mobilną banku, dzięki któremu możesz zapłacić za zakupy zrobione przez internet. Wystarczy wybrać metodę płatności BLIK, wpisać wygenerowany kod i zaakceptować operację w aplikacji mobilnej.

    • karty kredytowe

      Umożliwiamy płatności kartami kredytowymi następujących wydawców: Visa, MasterCard oraz Maestro. Płatności są dokonywane przy pośrednictwie tPay.com. Wystarczy podać numer karty, datę jej ważności oraz zamieszczony z tyłu trzycyfrowy kod CVV2/CVC.

  • Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?

    Zostaniesz poinformowany przez nas o nadaniu przesyłki kurierskiej. Z uwagi na zautomatyzowany system przesyłek standardowo nie wysyłamy numeru przewozowego. Jednak jeśli chcesz go od nas otrzymać proszę skorzystać z formularza kontaktowego.

  • Czy mogę zwrócić towar?

    Tak. Przysługuje Tobie 14-dniowy okres na zwrot towaru. W tym celu należy się z nami skontaktować w celu otrzymania formularza zwrotu. Towar podlegający zwrotowi nie może nosić śladów używania. Zgodnie z art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.) refundujemy koszty przesyłki towaru, a koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

  • Jak długo będę czekać na przesyłkę i ile ona kosztuje?

    Zakupiony przez Państwa towar wysyłamy kurierem. Koszt wysyłki wynosi 15,99 zł. Aby wysyłka była dla Państwa zupełnie darmowa, wystarczy dokonać zakupów za kwotę powyżej 139 zł. Maksymalna waga przesyłki nie może przekraczać 30 kg. Dokładamy wszelkich starań aby czas dostawy od momentu zaksięgowania Państwa wpłaty nie wynosił więcej niż 1-2 dni robocze. Ze względu na stosowany w naszym sklepie nowoczesny sposób dystrybucji towaru do klienta, istnieje możliwość otrzymania zamówionego towaru w dwóch różnych paczkach, dostarczonych nawet przez dwie różne firmy kurierskie. Oczywiście w takim przypadku opłata jest niezmienna i wynosi 15,99 zł, a dla zakupów dokonanych za kwotę powyżej 139 zł jest ona darmowa.

  • Czy potrzebuję założyć konto, aby dokonać zakupów?

    Nie wymagamy założenia konta, aby dokonać zakupów. Jednak posiadając u nas konto będziesz widzieć swoją historię zamówień, będziesz mógł skorzystać z wcześniej wprowadzonego adresu do dostawy i swój cenny czas przeznaczyć dla swojego pupila.